Tarieven

Cortdaed stelt in overleg met u een Budget- en Schuldenplan samen. In principe zijn alle benodigde kosten all-in.
De intake-medewerker waar u het eerste gesprek mee heeft, kan een inschatting maken van de werkzaamheden.
Op basis van deze inventarisatie kan het gebeuren dat uw tarief licht afwijkt van de standaard tarieven.

Uiteraard begrijpen wij dat u op dit zichzelf op dit moment geconfronteerd ziet met financiële problemen.
Gezamenlijk zullen wij dan ook altijd een oplossing proberen te vinden over het moment van (volledige) betaling.
Laat u zich hierdoor niet tegenhouden om contact met ons op te nemen.

Cortdaed ontvangt geen subsidie van de overheid. Dit betekent, dat u de kosten meestal zelf zal moeten betalen.
Cortdaed werkt wel samen met een aantal grote werkgevers die in de meeste gevallen een deel van de kosten voor hun rekening nemen.
In sommige gevallen is het tevens mogelijk om een beroep te doen op de bijzondere bijstand voor een vergoeding van de kosten.

Cortdaed is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur.
Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 10.00 tot 12.00

Casemanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur. Na 17.30 kunt u ons dus niet meer bereiken voor inhoudelijke vragen over een specifiek dossier. Voor algemene vragen, informatie of spoedeisende zaken staan wij u uiteraard graag tot 21.00 uur te woord.

Algemeen e-mailadres: info@cortdaed.nl
Spoedeisende zaken: spoed@cortdaed.nl
Doorzenden dossierstukken: dossier@cortdaed.nl
Contact team crediteuren: crediteuren@cortdaed.nl
Financiële afdeling: finance@cortdaed.nl (interne financiën Cortdaed)

Indien u een afspraak heeft gemaakt voor een intakegesprek en u wenst deze te verzetten of annuleren, mailt u dan naar afspraak@cortdaed.nl. Een intakegesprek kan uiterlijk 24 uur van te voren kosteloos worden geannuleerd of verzet. U kunt uiteraard ook bellen met: 088 – 374 9200